LOL, That's me!

Jag har en liten lägenhet med kök, vardagsrum och toalett, men det ser ändå ut precis så här varje kväll. Jag försöker alltid planera vilka lampor jag ska släcka först och vilka jag ska låta vara på, men det slutar alltid med att den lampa som är "längst bort" lyser när alla andra är släckta. När jag väl ligger i sängen har jag inga som helst problem med att det är mörkt och det är ju också lite konstigt, vad är det som säger att jag är tryggare där?

Klassiskt! Tyvärr fungerar den bara när läraren står framför, ställer han/hon sig bakom så har man ett stort problem. Då får man låtsas tänka väldigt mycket...

Det finns ju inget mer irriterande... På det senaste spanska-provet kom jag inte på vad huvudstad heter på spanska, jag satt helt enkelt där och det enda jag kom på att det var ett av dom första ord jag lärde mig när vi började läsa spanska i 7:an. 
Känslan när det heter samma sak på spanska som på engelska.


Kommentarer
Postat av: gurraburkeeeeeen

capital

2013-01-09 @ 21:19:52
URL: http://ggustav.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0