Bästa Bon-Bon

Jag är fortfarande helt lyrisk efter dagens ridpass på Bon-Bon. Hon var väldigt fin och allting kändes väldigt okomplicerad. Fattade båda galopperna bra, även om det blev fel lite då och då. Vi skuttade också över några små hinder och även det gick bra. Efter senaste gången vi hoppade, då jag inte kunde följa med i hennes språng överhuvudtaget kändes det väldigt bra. Hon hoppade precis som hon skulle och jag kunde utan problem följa med.

Jag red också Jojo efteråt, ett lite liknande pass på honom också. Började med dressyr och sedan tog vi några skutt. Även han kändes fin, han var dock lite stark i början men det blev bättre. Idag jobbade jag mellan 11-16 och det var väldigt skönt - det betyder sovmorgon. Det är samma tider som gäller även imorgon. 

Bild från ridlektionen som gick helt åt skogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0