Detta funkar inte

Jag måste börja fixa iordning tidsinställda som kommer upp under dagarna. Det fungerar inte med ett inlägg på morgonen (om jag kommer upp i tid vill säga...) och ett på kvällen - det är ju lagom tråkigt. Tips på vad jag kan skriva om i dom tidsinställda inläggen? 

Dagen har spenderats på stallet och jobbade återigen 10-16. Jag har tömt boxar, städat, följt med på badritt och hjälpt till lite i stallet. När jag slutade red jag som jag skrev tidigare Jojo och han var riktigt, riktigt fin. 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Skulle du inte kunna skriva vem som har/haft bäst relation med ridskolehästarna?
Tänker främst på Loppan,Ellie,Ärtan och Emm

// Nelly

2013-06-28 @ 23:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0