Men här var det tomt

Jag har dock hunnit med en massa under dom dagar jag inte bloggat. I lördags var jag i Timrå och fotade på deras hopptävling från klockan 10 till 6, en riktig hel dag. Stort tack till familjen Hammarström för att jag fick åka med dom, det gör jag gärna igen! Igår var det dressyrtävling nere på ridskolan och då var jag självklart där och hjälpte till = 800 bilder från den dagen också. Sammanlagt har jag cirka 2000 bilder från helgen. 

Idag började jag jobba klockan 10. Årets första övernattningsläger startade idag så har mest hjälpt till på det. Tog även en promenad med goa Ärtan som håller på att sättas igång. Hon som brukar vara mer i luften än på marken efter ett tags vila skötte sig utomordentligt. Trots hästar som levde rövare i beteshagar traskade hon snällt på bakom mig och tittade åt alla håll med öronen spetsade hela vägen. Tror nog att något tyckte det var kul att se något annat än hagen och stallet. Sedan kan jag också säga att man blir lite lagom uttittad när man går längs vägen med en häst helt täckt av ett soltäcke. Dom ser ju lite smått roliga ut... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0