Jag ♥ Tekniken

Allting som har med teknik på något sätt fungerar för tillfället alldeles perfekt. Undra hur länge det kommer att hålla i sig, för så brukar det verkligen inte vara...
 
♥ Mitt internet är ökat och nu har nu räckt månaden ut 2 månader i rad. Som det var förut så tog det slut efter halva och jag var tvungen att köpa mer. Nu kanske jag inte ska säga att för mycket eftersom det är två dagar kvar på mars, men det är, även om det skulle ta slut inom dom två närmsta dagarna en stor förbättring. 

♥ Jag är helt kär i min nya dator. Allt från att plugga till att skicka bilder är helt plötsligt så mycket roligare. Det krånglar inte när man ska lägga över bilder och man kan ligga i sängen och blogga, bättre kan det inte bli! 

♥ Kameran fungerar kanon den också. Efter att ha köpt ett till minneskort och ett till batteri så är det heller inte något problem att fota under en hel tävling. Jag och kameran börjar också komma bättre överens och bilderna fotade i ett ridhus blir bättre och bättre för var gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0