Mina topp 3 favortiter bland kända hästbloggar

 
Johanna Grant som bloggar på johannagrant.se
Fina bilder, bra, varierande inlägg och hon uppdaterar ofta. Sedan är jag helt kär i Flex, hennes häst. Så otroligt fin! Skulle jag få bygga min egna drömhäst så skulle den helt klart vara väldigt likt honom. 

Caroline Bågfeldt som bloggar på caroline.webrider.se
Här är uppdateringen inte riktigt lika hög som på 1:an, men dom inlägg som kommer upp är läsvärda och bra. Fina bilder och ännu en gång är det "blogghästen" som lockar mest. Väldigt fin och med en utstrålning som heter duga. 
 
Sara Carlsson som bloggar på carlssonpataket.se
Varför gå ifrån konceptet, denna blogg innehåller helt enkelt samma saker som dom övriga 2. Och har ni sett en charmigare häst någon gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0