Ny dator, ny start?

Jag har nu införskaffat en ny dator, då kanske det vore dags att komma igång med bloggen ordentligt igen? Det var väldigt längesedan nu, men pausen har varit välbehövlig, tiden har inte funnits. Suget efter att blogga börjar dock komma tillbaka nu igen, så nu ska denna blogg dras igång igen! 

Om ungefär en timme ska jag traska ner till stallet för att gå igenom lite saker om hur Jojo ska skötas tillsammans med hans ägare eftersom jag ska vara hästvakt tors-sön. Jag har ännu inte dragit upp persiennerna, men det ser ut som att solen skiner utanför så kameran får följa med ner. Om jag har förstått det rätt så är det även lagträning nere på stallet idag, så om kameran är samarbetsvillig kan det nog bli lite bilder även från den. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0