Otrolig spännande söndag

Jag har pluggat och nästan fått in 140 spanskaglosor till ett prov vi har på tisdag och så har jag skickat klart dressyrbilderna från förra helgen. Något mer än så har inte hänt och snart ska jag släcka ner datorn och sova - vilket betyder att alla glosor kommer flyga all världens väg under natten... 

Att jag kommer hinna blogga under dom närmsta dagarna är ytterst tveksamt. Förutom spanska-provet på tisdag har vi också en historiauppsats som ska vara inlämnad på onsdag, så jag har fullt upp. Om jag får tid över tittar jag in här och skriver ihop något inlägg annars hörs vi igen på onsdagkväll. 
 
Det verkar också som att jag har övertalat mamma att åka till Sundsvall nästa måndag, och eftersom jag vet att hon läser detta så tycker jag att vi bestämmer det på riktigt nu! :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Klart vi åker...förankrat med pappa också :)KRAMAR

2013-03-27 @ 19:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0